New Order - очень, очень странная игра.
Идеальный визуальный стиль. Охуительнейший саундтрек.
Можно стрелять в людей из шотгана. Отвратительнейшее повествование.
Srsly, если бы зашкаливающая бессмысленность главного героя, был бы шанс с таким саундтреком встать на один уровень с последним Дреддом.
Я прямо не берусь быть сверх-крутым критиком, но, есть какие то не сочетаемые в повествовании вещи:
Основной сеттинг - уберзольдаты, панцер-собаки, луныне базы арийцев, евреи-каббалисты с наноброней.
Тоталитарный зигометный кичевый до крайности ретро-футуризм с оккультизмом.
Классно, я схаваю, главное гигантских панцерсобак чаще в кадр совать.
Потом они пытаются напустить серьезности. Сцена с таймлапсом в психушке, газетные вырезки рассказывающие о том как в мире бодро жить при новом порядке - на грани, потому что с общей ебанухой происходящего этот надрыв очень слабо клеится. (СЕКРЕТНАЯ БАЗА ТАЙНОГО ОБЩЕСТВА КАББАЛИСТОВ НА ДНЕ МОРЯ! ЛЕТАТЬ НА ЛУНУ ЗА КОДАМИ ЯДЕРНЫХ РАКЕТ И ОБРАТНО! СПИЗДИТЬ ВЕРТОЛЕТЫ И ПОДВОДНУЮ ЛОДКУ И ДЕРЖАТЬ ИХ В ТАЙНОМ ПОДВАЛЕ В ЦЕНТРЕ БЕРЛИНА! Ребята, о какой серьезности вы там говорите?)
Но! Но! Переигрывающие псевдо-нуарные внутренние монологи главного героя! Как я могу серьезно воспринимать человека рассуждающего о боли бытия, если его в одних только катсценах немцы обезоружили и зарезали раза 4 только, а он каждый раз КАКБЫ ИЗ ПОСЛЕДНИХ СИЛ спасся, и теперь мрачно и ОЧЕНЬ СЕРЬЕЗНО рассказывает как страшно жить.
Это как если неумирающего Дина Винчестера с Бондом Крейга скрестить.
Раньше вон молчал, и все было прекрасно.
Идеальный визуальный стиль. Охуительнейший саундтрек.
Можно стрелять в людей из шотгана. Отвратительнейшее повествование.
Srsly, если бы зашкаливающая бессмысленность главного героя, был бы шанс с таким саундтреком встать на один уровень с последним Дреддом.
Я прямо не берусь быть сверх-крутым критиком, но, есть какие то не сочетаемые в повествовании вещи:
Основной сеттинг - уберзольдаты, панцер-собаки, луныне базы арийцев, евреи-каббалисты с наноброней.
Тоталитарный зигометный кичевый до крайности ретро-футуризм с оккультизмом.
Классно, я схаваю, главное гигантских панцерсобак чаще в кадр совать.
Потом они пытаются напустить серьезности. Сцена с таймлапсом в психушке, газетные вырезки рассказывающие о том как в мире бодро жить при новом порядке - на грани, потому что с общей ебанухой происходящего этот надрыв очень слабо клеится. (СЕКРЕТНАЯ БАЗА ТАЙНОГО ОБЩЕСТВА КАББАЛИСТОВ НА ДНЕ МОРЯ! ЛЕТАТЬ НА ЛУНУ ЗА КОДАМИ ЯДЕРНЫХ РАКЕТ И ОБРАТНО! СПИЗДИТЬ ВЕРТОЛЕТЫ И ПОДВОДНУЮ ЛОДКУ И ДЕРЖАТЬ ИХ В ТАЙНОМ ПОДВАЛЕ В ЦЕНТРЕ БЕРЛИНА! Ребята, о какой серьезности вы там говорите?)
Но! Но! Переигрывающие псевдо-нуарные внутренние монологи главного героя! Как я могу серьезно воспринимать человека рассуждающего о боли бытия, если его в одних только катсценах немцы обезоружили и зарезали раза 4 только, а он каждый раз КАКБЫ ИЗ ПОСЛЕДНИХ СИЛ спасся, и теперь мрачно и ОЧЕНЬ СЕРЬЕЗНО рассказывает как страшно жить.
Это как если неумирающего Дина Винчестера с Бондом Крейга скрестить.
Раньше вон молчал, и все было прекрасно.
New Order is a very, very strange game.
Perfect visual style. Awesome soundtrack.
You can shoot at people from shotgun. Disgusting story.
Srsly, if the protagonist's over-senselessness was overwhelming, there would be a chance with such a soundtrack to get up to the same level as the last Dredd.
I don’t presume to be a super-cool critic, but there are some things that are not compatible with the narration:
The main setting is the uberzoldats, panzer dogs, the moon of the Aryan base, the Kabbalists with nabronye.
Totalitarian zygometry kitschy to the extreme retro-futurism with the occult.
Cool, I shavayu, the main giant panzersobak more often in the frame to poke.
Then they try to foster seriousness. A scene with a time-lapse in an insane asylum, newspaper clippings telling about how to live in the world cheerfully with the new order is on the verge, because with the general fucking of what is happening this strain is very weakly glued. (SECRET BASE OF THE SECRET SOCIETY OF CABBALISTS AT THE BOTTOM OF THE SEA! FLY TO THE MOON WITH NUCLEAR ROCKET CODES AND BACK TO! LIST HELICOPTERS AND A SUBHINED BOAT AND KEEP THEM IN A SECRET BASKET IN THE CENTER OF THE BRITAH OF THE APPLICATION OF THE HISTORY OF THE ACTION OF THE HISTORY OF THE APPLICATION
But! But! Replay pseudo-noir internal monologues of the protagonist! How can I seriously take a person who thinks about the pain of being, if the Germans disarmed him in the cutscenes alone and killed only 4 times, and every time he KAKBY FROM THE LAST FORCES, he escaped, and now he tells VERY SERIOUS how scary to live.
It’s like crossing the unbecoming Dean Winchester with Bond Craig.
Previously, he was silent, and everything was fine.
Perfect visual style. Awesome soundtrack.
You can shoot at people from shotgun. Disgusting story.
Srsly, if the protagonist's over-senselessness was overwhelming, there would be a chance with such a soundtrack to get up to the same level as the last Dredd.
I don’t presume to be a super-cool critic, but there are some things that are not compatible with the narration:
The main setting is the uberzoldats, panzer dogs, the moon of the Aryan base, the Kabbalists with nabronye.
Totalitarian zygometry kitschy to the extreme retro-futurism with the occult.
Cool, I shavayu, the main giant panzersobak more often in the frame to poke.
Then they try to foster seriousness. A scene with a time-lapse in an insane asylum, newspaper clippings telling about how to live in the world cheerfully with the new order is on the verge, because with the general fucking of what is happening this strain is very weakly glued. (SECRET BASE OF THE SECRET SOCIETY OF CABBALISTS AT THE BOTTOM OF THE SEA! FLY TO THE MOON WITH NUCLEAR ROCKET CODES AND BACK TO! LIST HELICOPTERS AND A SUBHINED BOAT AND KEEP THEM IN A SECRET BASKET IN THE CENTER OF THE BRITAH OF THE APPLICATION OF THE HISTORY OF THE ACTION OF THE HISTORY OF THE APPLICATION
But! But! Replay pseudo-noir internal monologues of the protagonist! How can I seriously take a person who thinks about the pain of being, if the Germans disarmed him in the cutscenes alone and killed only 4 times, and every time he KAKBY FROM THE LAST FORCES, he escaped, and now he tells VERY SERIOUS how scary to live.
It’s like crossing the unbecoming Dean Winchester with Bond Craig.
Previously, he was silent, and everything was fine.
У записи 1 лайков,
0 репостов.
0 репостов.
Эту запись оставил(а) на своей стене Сергей Ярков