#игровойчеллендж
Day 3 - игра, которая больше всего раз куплена.
Не могу выбрать между Heroes of might and magic, Diablo и The Sims.
Если брать серии, то точно симы, но там были разные части...
И тут я вспомнила "Князь, легенды лесной страны".
Я покупала ее в подарок по меньшей мере трижды, а с учётом числа мучений с прохождением, которые она у всех вызывала, воспоминания остались яркие.
В конце 90х-начале нулевых была мода на славянское фэнтези среди неформальной молодежи (или это мне так казалось?) - фолк-рок типа той же Мельницы, книги про Волкодава, комиксы про всяких Мстиславов-чародеев. А там и Властелин Колец подлил масла в огонь.
В общем, где-то на этом всем фоне и вышел "Князь". Оказывается, он вышел даже в 1999, надо же).
Это было рпг ("первое русское!") в изометрии, хайп был немалый. Причем оно было сложное как щщи первокурсника, пытающегося на первой паре зимой слушать про сопромат.
Гигантские пауки, какие-то призраки, все это было настолько неубиваемо, что я не могла ни от первого поселения до второго через лес пройти, ни собрать стафф для варки зелий. Надоедало довольно быстро, так что самого геймплея я помню мало.
Почему же я покупала и дарила эту игру? Не знаю. Может быть, из чувства садизма? Хотя вроде друзья сами ее хотели)
Day 3 - игра, которая больше всего раз куплена.
Не могу выбрать между Heroes of might and magic, Diablo и The Sims.
Если брать серии, то точно симы, но там были разные части...
И тут я вспомнила "Князь, легенды лесной страны".
Я покупала ее в подарок по меньшей мере трижды, а с учётом числа мучений с прохождением, которые она у всех вызывала, воспоминания остались яркие.
В конце 90х-начале нулевых была мода на славянское фэнтези среди неформальной молодежи (или это мне так казалось?) - фолк-рок типа той же Мельницы, книги про Волкодава, комиксы про всяких Мстиславов-чародеев. А там и Властелин Колец подлил масла в огонь.
В общем, где-то на этом всем фоне и вышел "Князь". Оказывается, он вышел даже в 1999, надо же).
Это было рпг ("первое русское!") в изометрии, хайп был немалый. Причем оно было сложное как щщи первокурсника, пытающегося на первой паре зимой слушать про сопромат.
Гигантские пауки, какие-то призраки, все это было настолько неубиваемо, что я не могла ни от первого поселения до второго через лес пройти, ни собрать стафф для варки зелий. Надоедало довольно быстро, так что самого геймплея я помню мало.
Почему же я покупала и дарила эту игру? Не знаю. Может быть, из чувства садизма? Хотя вроде друзья сами ее хотели)
#gamechallenge
Day 3 is the most purchased game.
I can't choose between Heroes of might and magic, Diablo and The Sims.
If we take the episodes, then for sure the sims, but there were different parts ...
And then I remembered "Prince, Legends of the Forest Country".
I bought it as a gift at least three times, and taking into account the number of torments with the passage that it caused in everyone, the memories remain vivid.
In the late 90s and early 2000s, there was a fashion for Slavic fantasy among informal youth (or did it seem so to me?) - folk-rock such as the Mill, books about the Wolfhound, comics about all sorts of Mstislav sorcerers. And there the Lord of the Rings added fuel to the fire.
In general, somewhere against this background, "Prince" came out. It turns out that it even came out in 1999, wow).
It was rpg ("the first Russian!") In isometric view, the hype was considerable. Moreover, it was as complicated as a freshman trying to listen to about strength materials during the first couple in winter.
Giant spiders, some kind of ghosts, all this was so indestructible that I could not go through the forest from the first settlement to the second, nor could I collect staff for cooking potions. It got bored pretty quickly, so I don't remember much of the gameplay itself.
Why did I buy and give this game as a gift? I do not know. Maybe out of a sense of sadism? Although it seems that friends themselves wanted her)
Day 3 is the most purchased game.
I can't choose between Heroes of might and magic, Diablo and The Sims.
If we take the episodes, then for sure the sims, but there were different parts ...
And then I remembered "Prince, Legends of the Forest Country".
I bought it as a gift at least three times, and taking into account the number of torments with the passage that it caused in everyone, the memories remain vivid.
In the late 90s and early 2000s, there was a fashion for Slavic fantasy among informal youth (or did it seem so to me?) - folk-rock such as the Mill, books about the Wolfhound, comics about all sorts of Mstislav sorcerers. And there the Lord of the Rings added fuel to the fire.
In general, somewhere against this background, "Prince" came out. It turns out that it even came out in 1999, wow).
It was rpg ("the first Russian!") In isometric view, the hype was considerable. Moreover, it was as complicated as a freshman trying to listen to about strength materials during the first couple in winter.
Giant spiders, some kind of ghosts, all this was so indestructible that I could not go through the forest from the first settlement to the second, nor could I collect staff for cooking potions. It got bored pretty quickly, so I don't remember much of the gameplay itself.
Why did I buy and give this game as a gift? I do not know. Maybe out of a sense of sadism? Although it seems that friends themselves wanted her)
У записи 5 лайков,
0 репостов,
212 просмотров.
0 репостов,
212 просмотров.
Эту запись оставил(а) на своей стене Наталия Радина