Танцорам может пригодиться (может нет :) )
Честно не помню что мне говорили про копирайт и распространение oops.
Так, надо б опубликовать заодно давно созданный черновик записи:
Да: реконструируются танцы здесь как-то по-другому. Наилучшее совпадение в шагах, пока разницы не заметила. Кроме того что их чаще называют во множественном числе: Spezzatti, Scorci а не с "о" на конце. Но например Contrapasso in ruota танцуется более чем на 6 человек. Припев вообще не такой. Кавалеры идут внутрь круга, дамы наружу(или наоборот). С полным поворотом вокруг своей оси. А музыка используетсята же.
Ещё одно отличие занятий от питерских: поскольку средний возраст людей здесь - 40, никому неохота танцевать гальярду, или вещи типа бешеного мага и бранля на шестерых. Прыжковые танцы здесь никому не нужны ???? А иногда хочется поноситься с припрыгом....
Честно не помню что мне говорили про копирайт и распространение oops.
Так, надо б опубликовать заодно давно созданный черновик записи:
Да: реконструируются танцы здесь как-то по-другому. Наилучшее совпадение в шагах, пока разницы не заметила. Кроме того что их чаще называют во множественном числе: Spezzatti, Scorci а не с "о" на конце. Но например Contrapasso in ruota танцуется более чем на 6 человек. Припев вообще не такой. Кавалеры идут внутрь круга, дамы наружу(или наоборот). С полным поворотом вокруг своей оси. А музыка используетсята же.
Ещё одно отличие занятий от питерских: поскольку средний возраст людей здесь - 40, никому неохота танцевать гальярду, или вещи типа бешеного мага и бранля на шестерых. Прыжковые танцы здесь никому не нужны ???? А иногда хочется поноситься с припрыгом....
Dancers may come in handy (maybe not :))
Honestly, I don’t remember what they told me about copyright and the distribution of oops.
So, it would be necessary to publish at the same time a long-established draft of the record:
Yes: dances are being reconstructed here somehow differently. The best match in the steps until the difference is noticed. Besides the fact that they are often called in the plural: Spezzatti, Scorci and not with an “o” at the end. But for example, Contrapasso in ruota dances for more than 6 people. The refrain is not like that. Cavaliers go inside the circle, ladies out (or vice versa). With a complete rotation around its axis. And the music is used the same.
Another difference between classes and St. Petersburg: since the average age of people here is 40, no one is willing to dance galliard, or things like a mad mage and branle for six. Nobody needs jumping dances here ???? And sometimes you want to vilify with a bounce ....
Honestly, I don’t remember what they told me about copyright and the distribution of oops.
So, it would be necessary to publish at the same time a long-established draft of the record:
Yes: dances are being reconstructed here somehow differently. The best match in the steps until the difference is noticed. Besides the fact that they are often called in the plural: Spezzatti, Scorci and not with an “o” at the end. But for example, Contrapasso in ruota dances for more than 6 people. The refrain is not like that. Cavaliers go inside the circle, ladies out (or vice versa). With a complete rotation around its axis. And the music is used the same.
Another difference between classes and St. Petersburg: since the average age of people here is 40, no one is willing to dance galliard, or things like a mad mage and branle for six. Nobody needs jumping dances here ???? And sometimes you want to vilify with a bounce ....
У записи 3 лайков,
0 репостов.
0 репостов.
Эту запись оставил(а) на своей стене Настасья Михайловна