не все получается с первого раза. и это к лучшему.
в прошлом сезоне я хотела избавиться от несносного коллеги, а в результате получила другую в пятьсот раз хуже - просто мегеру, женщину-анестезию с лицом грумпи кэт и несгибаемой уверенностью в собственной правоте.
хотела уйти из театра суббота, и после нескольких перипетий снова там оказалась.
не хотела иметь отношения к современному зрелищному театру, и попала на выпуск как раз такой постановки.
и все, с чем мне пришлось столкнуться дважды, вернулось ко мне в совсем ином обличье.
"много шума из ничего" - событие и повод для новых хороших сомнений. постановка, похожая на застывшую картинку, без привычного движения, но с внутренней динамикой. порочный мистический круг. другой подход к работе, другой театр суббота, другой способ проведения спектакля, все другое. мне кажется, мы все это осилили только потому, что делали сообща, поддерживая друг друга на бесконечных репетициях. спасибо режиссеру, любимым артистам, а также несносному коллеге. отдельное спасибо композитору Диме Аникину за крутое музло, новый опыт работы со звуком и уроки легкости, простоты и импровизации в любой ситуации.
музыка - к самой эффектной сцене спектакля. и мне так нравится, что там полно непонятно откуда взявшихся звуков! и это есть во всей музыке к спектаклю - подобие, а не повторение привычных фактур.
в прошлом сезоне я хотела избавиться от несносного коллеги, а в результате получила другую в пятьсот раз хуже - просто мегеру, женщину-анестезию с лицом грумпи кэт и несгибаемой уверенностью в собственной правоте.
хотела уйти из театра суббота, и после нескольких перипетий снова там оказалась.
не хотела иметь отношения к современному зрелищному театру, и попала на выпуск как раз такой постановки.
и все, с чем мне пришлось столкнуться дважды, вернулось ко мне в совсем ином обличье.
"много шума из ничего" - событие и повод для новых хороших сомнений. постановка, похожая на застывшую картинку, без привычного движения, но с внутренней динамикой. порочный мистический круг. другой подход к работе, другой театр суббота, другой способ проведения спектакля, все другое. мне кажется, мы все это осилили только потому, что делали сообща, поддерживая друг друга на бесконечных репетициях. спасибо режиссеру, любимым артистам, а также несносному коллеге. отдельное спасибо композитору Диме Аникину за крутое музло, новый опыт работы со звуком и уроки легкости, простоты и импровизации в любой ситуации.
музыка - к самой эффектной сцене спектакля. и мне так нравится, что там полно непонятно откуда взявшихся звуков! и это есть во всей музыке к спектаклю - подобие, а не повторение привычных фактур.
not everything works right the first time. and this is for the best.
Last season, I wanted to get rid of an unbearable colleague, and as a result I got another one five hundred times worse - just a scammer, an anesthetic woman with a grumpy cat face and an unbending confidence in her own right.
She wanted to leave the theater Saturday, and after several ups and downs she was there again.
I didn’t want to have a relationship with the modern spectacular theater, and got on the production of just such a production.
and all that I had to face twice returned to me in a completely different guise.
“a lot of noise from nothing” is an event and an occasion for new good doubts. a production similar to a frozen picture, without the usual movement, but with internal dynamics. vicious mystical circle. a different approach to work, a different theater Saturday, a different way of conducting the performance, everything else. I think we all mastered it only because we did it together, supporting each other at endless rehearsals. Thanks to the director, your favorite artists, as well as an unbearable colleague. Special thanks to composer Dima Anikin for his cool muzlo, new experience in working with sound and lessons in lightness, simplicity and improvisation in any situation.
music - to the most spectacular scene of the play. and I like it so much that it’s full of incomprehensible sounds! and this is in all the music for the play - a similarity, not a repetition of the usual textures.
Last season, I wanted to get rid of an unbearable colleague, and as a result I got another one five hundred times worse - just a scammer, an anesthetic woman with a grumpy cat face and an unbending confidence in her own right.
She wanted to leave the theater Saturday, and after several ups and downs she was there again.
I didn’t want to have a relationship with the modern spectacular theater, and got on the production of just such a production.
and all that I had to face twice returned to me in a completely different guise.
“a lot of noise from nothing” is an event and an occasion for new good doubts. a production similar to a frozen picture, without the usual movement, but with internal dynamics. vicious mystical circle. a different approach to work, a different theater Saturday, a different way of conducting the performance, everything else. I think we all mastered it only because we did it together, supporting each other at endless rehearsals. Thanks to the director, your favorite artists, as well as an unbearable colleague. Special thanks to composer Dima Anikin for his cool muzlo, new experience in working with sound and lessons in lightness, simplicity and improvisation in any situation.
music - to the most spectacular scene of the play. and I like it so much that it’s full of incomprehensible sounds! and this is in all the music for the play - a similarity, not a repetition of the usual textures.
У записи 16 лайков,
0 репостов,
572 просмотров.
0 репостов,
572 просмотров.
Эту запись оставил(а) на своей стене Мезуза Гусева