Фактически развязка. Умершие живцы лежат на сцене.
Сцена на репетициях была небольшая, звук никогда не включали "на полную" (да и аппаратуры для хорошей "прокачки" зала не было). Во время последнего прогона на основной сцене всё было тоже немного обыденно - расстановка, проверка звука. Все стараются, но никто не вкладывает всю силу.
Потом ты лежишь во время основного действа на сцене. Когда лежишь на полу, то чувствуешь звук особенно хорошо - он тоже "звучит". Музыка, свет, люди вокруг и ты сам - всё так, как еще никогда не было.
И тут начинается "Доверь мне сердце свое ..." до этого момента все было как будто понарошку или не про то. Гротесковый Истар с Толстокоровым, многие другие моменты тоже были очень мощными, но... Но только в середине "Жертвы" понимаешь, зачем ты вообще сюда пришел. Звук в прямом смысле слова проникает внутрь и начинает буквально отрывать от земли. Очень тяжело лежать и изображать мертвого в таком состоянии)) С трудом представляю, что происходит в этот момент в зале и вообще вокруг. Но для себя я понял, что именно ради этого момента я оказался во всей постановке.
#последнееиспытание
Сцена на репетициях была небольшая, звук никогда не включали "на полную" (да и аппаратуры для хорошей "прокачки" зала не было). Во время последнего прогона на основной сцене всё было тоже немного обыденно - расстановка, проверка звука. Все стараются, но никто не вкладывает всю силу.
Потом ты лежишь во время основного действа на сцене. Когда лежишь на полу, то чувствуешь звук особенно хорошо - он тоже "звучит". Музыка, свет, люди вокруг и ты сам - всё так, как еще никогда не было.
И тут начинается "Доверь мне сердце свое ..." до этого момента все было как будто понарошку или не про то. Гротесковый Истар с Толстокоровым, многие другие моменты тоже были очень мощными, но... Но только в середине "Жертвы" понимаешь, зачем ты вообще сюда пришел. Звук в прямом смысле слова проникает внутрь и начинает буквально отрывать от земли. Очень тяжело лежать и изображать мертвого в таком состоянии)) С трудом представляю, что происходит в этот момент в зале и вообще вокруг. Но для себя я понял, что именно ради этого момента я оказался во всей постановке.
#последнееиспытание
In fact, the denouement. The dead bait lie on the stage.
The stage at the rehearsals was small, the sound was never turned on “to the full” (and there was no equipment for a good “pumping” of the hall). During the last run on the main stage, everything was also a little mundane - arrangement, sound check. Everyone is trying, but no one is putting all their strength into it.
Then you lie on the stage during the main action. When you lie on the floor, you feel the sound especially well - it also "sounds." Music, light, people around and you yourself - everything is as it has never been before.
And here begins "Trust me in your heart ..." up to this moment everything was as if for fun or not. The grotesque Istar with Tolstokorov, many other moments were also very powerful, but ... But only in the middle of the "Victim" you understand why you came here at all. Sound in the literal sense of the word penetrates inside and begins to literally take off the ground. It is very difficult to lie and portray the dead in this state)) I can hardly imagine what is happening at this moment in the hall and in general around. But for myself, I realized that it was for this moment that I ended up in the whole production.
#Last test
The stage at the rehearsals was small, the sound was never turned on “to the full” (and there was no equipment for a good “pumping” of the hall). During the last run on the main stage, everything was also a little mundane - arrangement, sound check. Everyone is trying, but no one is putting all their strength into it.
Then you lie on the stage during the main action. When you lie on the floor, you feel the sound especially well - it also "sounds." Music, light, people around and you yourself - everything is as it has never been before.
And here begins "Trust me in your heart ..." up to this moment everything was as if for fun or not. The grotesque Istar with Tolstokorov, many other moments were also very powerful, but ... But only in the middle of the "Victim" you understand why you came here at all. Sound in the literal sense of the word penetrates inside and begins to literally take off the ground. It is very difficult to lie and portray the dead in this state)) I can hardly imagine what is happening at this moment in the hall and in general around. But for myself, I realized that it was for this moment that I ended up in the whole production.
#Last test
У записи 16 лайков,
2 репостов.
2 репостов.
Эту запись оставил(а) на своей стене Алексей Фетисов